maandag 6 april 2009



Gisteravond is de temp gedaald van 37,59 naar 36,91. Zou het beginnen vandaag? Vannacht is Frosty rustig geweest, behalve dat ze gisteren in haar bench, waarin ze naast mijn bed slaapt, lang bleef graven en draaien. Op maandagochtend begint ze te hijgen, snel en met open bek. Haar temp is nog altijd laag 36,90. Ze is onrustig, krabt veel in mand en bench en wil graag boven blijven op de slaapkamer. Zit in haar dooie eentje boven terwijl wij allemaal beneden zijn. Dat is niet Frosty-like! Ze wil altijd met haar neus overal bovenop. Ze hijgt, draait, likt, krabt, graaft, hijgt enzovoorts. Ik zeg mijn lunchafspraak maar af, want ben bang dat ze het anders zal gaan tegenhouden als ik lang weg ga. Er verandert niet veel, de hele dag is ze bezig. 's Middags om 16.00u is de temp weer iets gestegen naar 37,05. Als ik even van het aprilzonnetje geniet in de tuin, zie ik dat ze een kuil heeft gegraven onder de struik. Duidelijk nesteldrang. 's Avonds lijkt het serieuzer. Moeder komt om te helpen voor de mogelijk op komstzijnde bevalling.



We kletsen tot 0.30u op de bank, Frosty is moe, hijgt onverminderd door en kijkt ongelukkig. Om 0.30u gaan we maar proberen wat te slapen, we pakken ieder een bank. De hele nacht hijgt ze door en is ze onrustig. En tegen de ochtend om 6u valt ze in slaap! Dat hadden we niet gedacht. Ik dacht dat ze het zou ophouden tot de nacht als alles rustig zou zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten